WARSZTATY
ZE STRATEGII MARKI
CZY STRATEG DIGITALOWY MOŻE ZOSTAĆ STRATEGIEM MARKI?
OCZYWIŚCIE, ŻE MOŻE, DLATEGO Młodych strategów digitalowych, którzy chcą się rozwijać w stronę strategiI marki zapraszam na serię zamkniętych warsztatów.
-
Strategia digitalowa to świetna dziedzina wprowadzająca młodych adeptów marketingu do strategii marek. Skupia się na brandowej taktyce - świadomości, podgrzewaniu lejka sprzedażowego, real time marketing, social mediach i codziennej operacji.
Czasem jest bliżej strategii (np. dobrze zaplanowany i zrealizowany kontent), a czasem dalej bo jest reaktywna i odwołuje się do aktualnych zdarzeń i typowych konwencji. Bliższa jest przez to serwisowi klienta niż strategicznemu marketingowi.
A PRZECIEŻ JAK POWIEDZIAŁ GARRI KASPAROW - "TAKTYKA TO JEST TO CO SIĘ ROBI, GDY JEST CO ROBIĆ, A STRATEGIA TO JEST TO CO SIĘ ROBI, GDY NIE MA NIC DO ROBOTY". TRUE. TRUE.
Zapraszam zatem młodych strategów online'owych do pierwszej Kooperatywy Strategii Marki. Jako stary dziad i całkiem niezły strateg brandowy proponuję udział w serii warsztatów, które zbudują kompetencje uzupełniające przygotowanie digitalowe i pozwolą się od niego nieco uniezaleznić i spojrzeć na strategię marki z lotu ptaka.
Program Kooperatywy to 4 sesje, każda z nich potrwa 6 godzin, jedna sesja - raz w miesiącu: - sesja 1: co to jest strategia marki?
- sesja 2: dlaczego strategia marki musi wyjść poza narzędzia online?
- sesja 3: narzędzia strategii marki i dlaczego TV wcale nie umiera?
- sesja 4: kejsy marek online, które zrozumiały surową siłę offline'u
-
Przygotowałem program warsztatów dla młodych strategów digitalowych i przeprowadzę go dla 10 wybranych osób. Program jest płatny. Koszty i miejsce TBC. Proszę o kontakt.