Usługi strategiczne
Jakie zadania mogę zrobić dla Twojej marki?
STRATEGICZNE MYŚLENIE JEST POTRZEBNE W WIELU MOMENTACH ŻYCIA MARKI I NA RÓŻNĄ SKALĘ. REALIZUJĘ WIĘC PROJEKTY MAŁE I WIELKIE. ALE NAJBARDZIEJ LUBIĘ REPOZYCJONOWANIA, BO SĄ JAK ŚLEDZTWO, KTÓRE MUSI WYKRYĆ "WHO DONE IT?" I ULECZYĆ POSZKODOWANEGO
-
STRATEGIA MARKI
Projekty obejmujące tworzenie podstaw strategicznych dla marki na różnych etapach jej rozwoju - launch, dojrzałość, rewitalizacja - strategia marki
- pozycjonowanie marki
- wprowadzenie marki na rynek
- repozycjonowanie & rewitalizacja marki
-
PORTFEL MAREK
Optymalizacja portfela marek, gdy jedna marka nie obejmuje już skutecznie wielu produktów i potrzeb lub aby sprawniej zarządzać wieloma segmentami klientów - strategia portfela marek
- architektura marek do rozszerzeń portfela
-
MARKI WŁASNE
Analiza roli marek własnych w poszczególnych kategoriach, tak aby ustalić ich rolę w przyciąganiu do sklepu, budowaniu koszyka i zwiększaniu marży - strategia portfela marki własnej retailera
- strategie marek własnych w wybranych kategoriach
-
KOMUNIKACJA
Projekty, których celem jest przełożenie strategii marki na komunikację lub poszukiwanie nowych obszarów kulturowych dla marki - poszukiwanie wielkich, inspirujących insightów
- strategia komunikacji
- cele komunikacyjne, kanały & battle plan
- startery kreatywne i brief
-
ANALIZY & BADANIA
Zanim podejmiemy strategiczne decyzje trzeba dobrze zrozumieć kontekst biznesowy - sprzedaż, konkurencję, trendy, etc. - analizy danych sprzedażowych w poszukiwaniu nisz
- analizy kategorialne w poszukiwaniu "okien komunikacyjnych"
- analizy marek - wyniki, wizerunek, trudności, scenariusze rozwoju
- koncepty, hipotezy badawcze i projekty sekwencji badawczych
- sensowne i wiarygodne testowanie konceptów
-
WARSZTATY STRATEGICZNE
Nie ma lepszego sposobu niż wspólne przeżuwanie danych, analiz & badań, aby stworzyć scenariusze rozwoju i kierunki dla marki - koncepty strategiczne & pozycjonowania
- projektowanie usług i doświadczeń
- nowe koncepty produktowe
-
MARKI NON-PROFIT / MARKI-IDEE
Złożone projekty gdy pracujemy nad zmianą stanu świadomości w zakresie wielkich idei - ekologii, edukacji czy AI oraz wielkich problemów i chorób - ochrony klimatu, depresji lub wykluczenia. - strategia komunikacji instytucji kultury
- strategia komunikacji fundacji non-profit