Lewiatan
Strategia komunikacji marki
LEWIATAN TO 3-CIA NAJWIĘKSZA SIEĆ RETAILOWA W POLSCE. ŹRÓDŁEM SUKCESU BIZNESOWEGO NIE BYŁY DOTĄD UDANE DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE. MARKA POTRZEBOWAŁA WIĘC NOWEGO UJĘCIA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ. PROCES STRATEGICZNY ZAOWOCOWAŁ NOWĄ STRATEGIĄ ZAKOTWICZONĄ W LOKALNOŚCI ORAZ NOWYM CLAIMEM MARKI "NAJŚWIEŻSZE LOKALNOŚCI".
-
Projekt został zrealizowany w ramach agencji 4/4, która stworzyła też kampanię z Tomaszem Jakubiakiem i claim "Najświeższe lokalności".
Nasze prace składały się z: - analiza komunikacji głównych marek konkurencyjnych
- analiza działania formatów komunikacyjnych
- analiza komunikacji Lewiatana - SWOT
- wywiady z franczyzobiorcami
- badania jakościowe wizerunku Lewiatana, test konceptów i wnioski
- idea strategiczna oparta na lokalnej współzależności właścicieli sklepów, dostawców i klientów
- strategia marki i komunikacji & action plan
-
Strategia jest realizowana od 2022, w ramach formatu z Tomaszem Jakubiakiem.