PRZEDSIĘ-BIORCY TO FAJNY TARGET DLA MARKI
NA JAKICH INSIGHTACH SIĘ OPRZEĆ?
Przedsiębiorcy myślą inaczej niż zwykli zjadacze chleba, i właśnie dlatego są super ciekawym klientem! Jeśli weźmiemy pod uwagę ich emocjonalne potrzeby możemy stworzyć fajną relację.
-
PRZEDSIĘBIORCY TO ODDZIELNY GATUNEK CZŁOWIEKA.
Zabiegani.
Zakręceni.
Poszukują Świętego Graala.
Ciekawi świata.
Stale się rozwijają.
Nie dadzą sobie nawinąć makaronu na uszy.
Przecież sami go potrafią nawijać.
Nie pytają - czy to jest fajne?
Pytają - ile na tym zarobię.
Dlatego współpraca w nimi jest intrygująca i pozwala wznieść się na wyżyny intelektualnych zdolności. Strategie skrojone pod przedsiębiorców zwykle dotykają któregoś z poniższych wątków:
OSZCZĘDŹ MÓJ CZAS!
Przedsiębiorca jest w permanentnym niedoczasie. Zawsze szuka rozwiązań, które go oszczędza - w telekomie, usługach IT, dostawach komponentów do produkcji, czy rekrutacji executive.
WYPRZEDZANIE KONKURENCJI
Przedsiębiorca lubi wygrywać z konkurencją, często tylko dlatego został przedsiębiorcą. Robienie biznesu to zarabianie pieniędzy, ale tez ekscytująca gra na dużej adrenalinie. Jak można pozwolić mu wygrać?
CHCĘ ROSNĄĆ
Biznesy osób nastawionych na rozwój są ZAWSZE na poziomie rozwoju, który jest tuż-tuż przed prawdziwą eksplozją. Wystarczy krok, zastrzyk pieniędzy i partner z wiedzą o digitalu, by mogli nareszcie rozwinąć skrzydła. Operujemy więc zawsze w sferze marzeń i ambicji.
SPRYT
Przedsiębiorczość to spryt, inteligencja, kojarzenie faktów. To także sprawne łączenie różnych kompetencji, np. talent graficzny i kontakty, albo programowanie i komunikatywność, które pozwala znajdować atrakcyjne nisze biznesowe w których znajdują się pieniądze. Fajnie zatem komunikowac sie z myslą, że wspomagamy spryt przedsiębiorców technologią albo logistyką.
ILE ZAROBIĘ?
To pytanie zawsze w końcu padnie, dlatego musimy znać odpowiedź na nie. Oferując przedsiębiorcy usługę musimy pokazać koszty - stałe, zmienne, abonamenty, serwisowe, ale także potencjał rozwojowy, np. w jaki sposób dzięki usłudze zmieni się nasza baza potencjalnych klientów?
POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA DOSTAW I ROZWIĄZAŃ
Wiele usług biznesowych opiera się na produktach i usługach outsource'owanych od poddostawców. Na przykład fotowoltaika - dostarczam klientom panele i rozwiązania, jednak w długim okresie liczy się dla mnie gwarancja od producenta, muszę móc oprzeć się na nim. Propozycja rozwiązań dających poczucie bezpieczeństwa pozwala sprzedawać więcej i zyskiwać nowych klientów.
Klienci biznesowi cenią sobie bezpieczeństwo jednak można zbudować dla nich fajne strategie opierające się na szczypcie adrenaliny, konkurencyjności i dobrze rozumianego cwaniactwa. Warto nie bać się humoru i oparcia na archetypach Hero czy Rebel. To ich mile połechce i zainspiruje, by udać się w nową drogę ku słońcu 🙂