ORANGE
STRATEGIA KOMUNIKACJI usług digital
DO średniego i MAŁEGO Biznesu
DO średniego i MAŁEGO Biznesu
KLIENCI B2B SĄ SPECYFICZNI Z KILKU WZGLĘDÓW. PO PIERWSZE - CIERPIĄ NA DEFICYT CZASU I UWAGI. PO DRUGIE - WALCZĄ
O ROZWÓJ, WZROST BIZNESU POPRZEZ SZYBSZE OD INNYCH DOPASOWANIE DO ZMIAN. PO TRZECIE ZAŚ - TO OSOBY PONADPRZECIĘTNIE CZĘSTO PRZEKONANE O WŁASNEJ NIEOMYLNOŚCI - W KOŃCU UDAŁO IM SIĘ ZBUDOWAĆ WIELKI BIZNES!
- Projekt który zrealizowałem w ramach agencji Havas polegał na tym, aby zrozumieć potrzeby małych i średnich klientów w zakresie działań online. Spośród usług oferowanych przez Orange należało wybrać pakiety, które najlepiej odpowiadały potrzebom segmentów i stworzyć koncept, który oddałby rolę Orange w działaniu firm-klientów. Projekt składał się z poniższych tematów:
- analiza produktu Orange
- wywiady z osobami zajmującymi się obsługą przedsiębiorców
- koncepty strategiczne - hipotezy dotyczące kierunków strategii
- multidyscyplinarne warsztaty strategiczne z klientem
- strategia marki w zakresie B2B oraz plan komunikacji w kanałach
-
Źródło foto: orange.pl, unsplash