UNCHAOS
MOJA METODA STRATEGICZNA
Dzięki użyciu własnej metody strategicznej 'UNCHAOS' praca nad strategią marki przebiega efektywnie, jest inspirująca dla klientów i daje wysokie prawdopodobieństwo sukcesu zrealizowanego projektu. Czym moja metoda różni się od innych?
-
METODOLOGIA UNCHAOS
Główne problemy biznesowe i komunikacyjne z którymi borykają się marki to pomieszanie wszystkiego ze wszystkim - pojęć, kategorii i technolgii. Brak usystematyzowanej wiedzy i jasnych kryteriów dla decyzji biznesowych i wydatków na komunikację. Powszechne i dopuszczalne kulturowo stało się wzajemne kopiowanie rozwiązań przez konkurentów, stosowanie referencji wprost z innych krajów bez refleksji o specyfice naszego rynku.
Jakie są najczęstsze problemy w budowaniu strategii marek?
1. Cele marki są nie do osiągnięcia w digitalu / SoMe.
2. Marki opierają się na szybkich nieistotnych trendach.
3. Nie skrystalizowane postawy pokoleń utrudniają definicję TG i insightu.
4. Budżety rozproszone na zbyt wiele aktywności i kanałów.
5. Podstawowe aktywności marki nie drive'ują sprzedaży.
6. Nieskuteczne adaptowanie założeń digitalu do strategii marki.
7. Powtarzalność, kopiowanie, wszyscy robią to samo.
UNCHAOS W 3 KROKACH
Metodologia Unchaos pomaga klientom w przejściu przez gąszcz faktów, danych, trendów i interpretacji z rozwiązaniem, które jest proste, działa,
a na dodatek kosztuje tyle co trzeba i nie więcej.
MAPOWANIE / WHODUNIT?
research
badania eksploracyjne
semiotyka i trendy
analiza danych sprzedażowych
Korzyść - zrealizowane analizy pozwalają zrozumieć szeroki kontekst.
CELE / GOAL IS THE WAY
warsztaty
koncepty i scenariusze
estymacje modeli i scenariuszy strategicznych
badania i wnioski
strategia
Korzyść - tworzymy proste rozwiązanie, które prowadzi nas do głównego celu.
IMPLEMENTACJA / FOCUS & FOCUS
briefowanie - naming, design, platforma komunikacyjna
analiza i walidacja rozwiązań kreatywnych
szkolenia i webinary wewnętrzne
Korzyść - narzędzia dla organizacji pozwalają skutecznie wdrożyć strategię. -
JAKIE PODEJŚCIE PROPONUJĘ? - strategia rzemieślnicza czyli solidna myślowo
- idea oparta na istotnych trendach i zjawiskach
- niezależne, autorskie koncepcje
- poszukiwanie idei polaryzujących
- nacisk na wiarygodność dla konsumenta, brak deus ex machina
- dobra strategia = dobry brief = dobra kreacja
- full serwis strategiczny, prowadzenie w procesie
- coworking - synergia wiedzy klienta i mojej
- odpowiedzialność za ideę, sprzedawanie w organizacji