Lirene
"Czuję się pięknie w swoim życiu"
REWITALIZACJA MARKI LIRENE BYŁA KONIECZNA, by na nowo ZAFASCYNOWAĆ KLIENTKI MARKĄ, PRODUKTAMI oraz KOMUNIKACJĄ. DO TEGO CELU MUSIELIŚMY ODŚWIEŻYĆ także nasze własne MYŚLENIE O wzorcach KOBIECOŚCI I JEJ unikalnych odcieniach w 2023 roku.
- Ten projekt zrealizowałem w ramach współpracy z agencją 4/4. Moim zadaniem było merytoryczne moderowanie pracy kilkuosobowego zespołu strategicznego. Projekt objął cały proces zrozumienia kontekstu biznesowego, definicję wyzwań, testowanie hipotez i definicję rozwiązań:
- analiza kategorii, pozycjonowań marek i semiotyczna mapa rynku
- analiza danych sprzedażowych i wnioski dla marki
- projekt badania ilościowego i jakościowego
- destylacja wniosków z badania i rekomendacje strategiczn
- warsztat strategiczny z klientem
- pozycjonowanie, bull's eye marki & etapy komunikacji
- brief na branding i opakowania