Lewiatan
Strategia marki własnej i marek kategorialnych
marki własne staŁY się MARKAMI PEŁNOWARTOŚCIOWYMI. wielcy zawodnicy tacy jak biedronka, lidl & Żabka ustanowili wiele bytów - pilos, fruvita, kraina wędlin, plant hunter CZY foodini - KTÓRE MAJĄ takĄ samĄ jakość JAK MARKI PRODUCENTÓW, CZĘSTO DU.ZO LEPSZY branding ORAZ komunikacjĘ lifestylowĄ na dużych wagacH.
- Projekt, który miałem przyjemność realizować ramię w ramię z agencją 4/4 obejmował całą analitykę, pisanie strategii i przeprocesowanie strategii przez organizację:
- analizę dynamiki rozwoju kategorii marek własnych
- analizę portfeli marki własnej konkurentów
- analizę strategii marki własnej Lewiatana
- analizę danych sprzedażowych - dynamika i udziały kategorii
- strategię portfela i priorytety biznesowe
- koncepty na 12 głównych kategorii - między innymi linia podstawowa, napoje, woda, przekąski słone czy czekolada.