Doświadczenie strategiczne
Zrealizowane projekty
Na różnych etapach życia zawodowego, w różnych agencjach i na własny rachunek pracowałem dla marek małych i wielkich
-
Moje osobiste doświadczenie strategiczne to suma projektów które zrealizowałem w życiu, badań, które przeczytałem, analiz które przeprowadziłem. Polega ono także na pracy z różnymi kreatywnymi, których odmienne podejście pozwoliło mi wypracować uniwersalne metody pracy.
Wśród moich klientów znalazły się niemal wszystkie największe firmy i marki w tym kraju: Kompania Piwowarska (Żubr, Dębowe, Wojak), Grupa Żywiec (Żywiec, Warka Strong, Tatra), Alior Bank, Frugo, mBank, Ikea, PKO BP, Dr Irena Eris, Ustronianka, PZU, Plus, Kruszwica, Kujawski, Flugger, Allianz, ING i wiele innych.
Miałem i mam przyjemność pracować dla agencji reklamowych i brandingowych: Brain, Dentsu, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, 4/4 Brand Design, PZL, Havas.
Moje ostatnie doświadczenia w ramach różnych konfiguracji objęły następujące projekty:
- Lirene - rewitalizacja marki, pozycjonowanie, strategia komunikacji
- Pako Lorente - strategia marki
- Lewiatan - strategia marki własnej, koncepty 12 kategorii
- Muzeum Sztuki Nowoczesnej - komunikacja budowy nowej siedziby
- Anwil Włocławek - koncept marki saletry amonowej Anwistar
- Lewiatan - strategia komunikacji - wizerunek i produkt
- Huta Szkła Radom - doradztwo strategiczne
- Anwil Włocławek - portfel marek nawozów sztucznych oraz PCW
- Lotos - portfel marek - Lotos, Dynamic, Navigator, CafePunkt
- Swigo - strategia marki soków HPP
- Grupa Azoty - doradztwo strategiczne
- Zott / Jogobella - doradztwo strategiczne
- NAC - analiza marki, projekt badania jakościowego i rekomendacje
- Orlen - strategie marek konsumenckich - np. Orlen Paczka
- Auchan - strategia komunikacji oparta na idei kultury stołu.
-
Dzięki nim dysponuję:
1. Zrozumieniem różnych kategorii i umiejętnością ich analizy.
2. Wyczuciem duszy Polaka, który dokonuje wyborów konsumenckich w podobnym stylu jak pracuje, wypoczywa, przyjaźni się i pije wódkę.
3. Rozumieniem procesów zmian w zachowaniach przez kolejne dekady,
co pozwala odróżniać niezmienne wartości i ulotne zmiany trendów.