SWIGO
SOKI TAK ZDROWE, ŻE AŻ HPP
SWIGO to jedna z nielicznych marek soków I SMOOTHIE hpp, czyli utrwalanych metoda paskalizacji. są dobre i czyste, ale drogie i mają krótkie terminy przydatności do spożycia. potrzebują WIĘC RACJONALNEGO I EMOCJONALNEGO objaśnienia, dlaczego warto po nie sięgnąć?
-
Projekt dla Swigo rozpoczął się w ciężkiej pandemii, co miało swoje wady i zalety. Wady - bo potrzebowaliśmy pospotykać się na warsztatach, aby porozmawiać, a nie było po temu za bardzo warunków. Zalety - bo był to czas, gdy wszyscy z oczywistych powodów zwracali dużo większą uwagę na swoje zdrowie, dbanie o formę i dobrą dietę.
Projekt objął kilka etapów: - research kategorii soków NFC (not from concentrate)
- analiza marek HPP (high pressure processing) w Polsce
- przegląd rynku diet sokowych na abonament
- przegląd rynku soków na świecie - nowe kody i nowe obietnice
- koncepty strategiczne
- zapis strategii i plan komunikacji
- brief kreatywny i udział w procesie kreacji nazwy i opakowania.
- brief na przetarg socialmediowy i udział w procesie wyboru
-
Koncept, który powstał był skierowany do kobiet - ma, żon i profesjonalistek w swoich dziedzinach. Opierał się na największym aktualnie beneficie konsumenckim w kategorii zdrowych soków, jakim jest ODPORNOŚĆ.
Skoncentrowaliśmy się na tym, że soki HPP Swigo to najlepsza forma podania soków - nie dość, że bez dodatków to jeszcze utrwalonych najzdrowszą metodą. Chcieliśmy opowiedzieć o odporności, ale uniknąć aptecznej tonalności. Nadaliśmy jej zatem lekkiego i lifestylowego charakteru poprzez odwołanie do insightu o zawirowaniach i drobnych kuksańcach, które niesie życie. Koncept musiał być tez odpowiednio szeroki aby objąć warianty produktów takie jak odporność, detox, metabolizm czy zdrowa skóra.
Swigo to jeden z licznych projektów nowych produktów, w jakich miałem przyjemność uczestniczyć. Gdybyście mieli Państwo ochotę zobaczyć pełne portfolio i wypracować wspólnie pozycjonowanie nowości rynkowej - zachęcam do kontaktu.
Źródło foto: auchan.pl