POZYCJONOWANIE AGENCJI KREATYWNEJ
Sprzedaż usług kreatywnych poddawana myśleniu strategicznemu
AGENCJE KREATYWNE - DESIGN, REKLAMOWE, DIGITALOWE TEORETYCZNIE SPRZEDAJĄ TĘ SAMĄ USŁUGĘ. PRAKTYCZNIE JEDNAK TO JEDNAK NIE JEST PRAWDA.
-
W moim życiu zawodowym miałem przyjemność zarządzać jako CEO topową agencją kreatywną, jaką jest PZL, pracowałem jako Executive Strategy Director oddziału agencji sieciowej, przez dwa lata rozkręcałem start-up strategiczny, doradzałem wreszcie mniejszym organizacjom, jak spozycjonować agencję i budować sprzedaż.
Każda agencja kreatywna ma swojego ducha, unikalne kompetencje, które powinny przełożyć się na pozycjonowanie, dziedziny w których realizujemy projekty i decyzje przetargowe.
Proponuję swoją pomoc w poniższych projektach: - analiza P&La agencji
- analiza przetargów - przyjętych, wygranych i przegranych
- analiza przychodów z różnych obszarów biznesu
- warsztaty agencyjne w zakresie definicji value proposition
- definicja i zapis pozycjonowania
- zasady przyjmowania i odrzucania przetargów
- plan działania w dziedzinie new biznesu
-
W agencjach, z którymi współpracowałem udawało się wygenerować nowe przychody na poziomie setek tysięcy złotych. Jak to zrobić? Zapraszam do kontaktu.