SERENADA
SUKCES, KTÓRY TRWA, I TRWA, I TRWA...
SERENADA TO PROJEKT KTÓRY WSPÓŁREALIZOWAŁEM W RAMACH ZESPOŁU STRATEGICZNEGO AGENCJI PZL DAWNO TEMU, JEDNAK JESTEM WCIĄŻ DUMNY Z PRACY, KTÓRA WTEDY POWSTAŁA.
-
Miałem przyjemność pracować dla Spomleku, Spółdzielczej Mleczarni w Radzyniu Podlaskim. Szukaliśmy wówczas rozwiązań na kategorię mainstream oraz Premium.
Zakres objął: - wnioski z analizy danych sprzedażowych
- wywiady z nabywcami serów metodą poszukiwania metafor
- analiza konkurencji
- warsztaty strategiczne z Zarządem i działem marketingu
- koncepty strategiczne
-
Powstałe wtedy pozycjonowanie - marka sera zbudowana na archetypowych formach związanych z serem, z odrobiną poczucia humoru zwiększyła wówczas sprzedaż serów mainstream Spomleku 5- krotnie. Przez ten czas kilkakrotnie szukano zupełnie nowych rozwiązań, jednak zawsze potem wrcaano do podstaw. Czekam jeszcze na powrót koguta na księżycu. Pewnie jeszcze chwila. Pierwotne opakowanie stworzył PZL.
Źródło foto: serenada.pl