ZAWODOWE CV
PRZEDSTAWIAM SIĘ
Zajmuję się strategiami marek. Mam 25-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. To dużo i mało. Dużo, bo to więcej niż ma lat część start-upowych wymiataczy, mało, bo strateg mądrzeje i dojrzewa z wiekiem.
- Nevertheless - konsultant strategiczny - 5 lat
- Havas Creative - executive strategy director - 2 lata
- &Sons Strategic Consultants - współwłaściciel & strateg - 2 lata
- PZL - CEO, dyrektor strategiczny - 10 lat
- Dragon Rouge - account manager corporate identity - 4 lat
- Grupa A5 - account manager corporate identity
- SWPS - projektowanie usług / design thinking - studia podyplomowe
- SAR - szkoła marketingu digitalowego
-
Pomagam biznesom rozwijać innowacje, budować marki i tworzyć komunikację, aby mogły dynamicznie rosnąć. Firmy mają zwykle świetne kompetencje by tworzyć wartość dla klientów i zamieniać ją w przychody. A jednak to dobrze skonstruowane marki umożliwiają skalowanie, budowanie lojalności i długofalowe powodzenie. Branding to narzędzie optymalnego organizowania aktywów marketingowych i w pełni świadomego kształtowania percepcji marki i produktów.